Logo

Platforma zakupowa eB2B. Biznes, Korzyści, Kontakty, Zysk

Postępowanie ACOZ.25.1.1.2025 - Dostawa mebli na potrzeby Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie 

Informacje ogólne
Organizator:SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
URSZULA KUREK
+48 22 564 7836
ukurek@sgh.waw.pl
Zamawiający:SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
Numer postępowania:ACOZ.25.1.1.2025
Nazwa postępowania:Dostawa mebli na potrzeby Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Opis postępowania:

1.    Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę i montaż fabrycznie nowych mebli dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
2.    Szczegółowy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu w zakresie każdej części zamówienia określają:
Załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Załącznik nr 7 do SWZ – Wzór Umowy.
3.    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) Ustawy Pzp. Zamówienie podzielone jest na następujące części:
Część 1 – dostawa krzeseł i foteli biurowych,
Część 2 – dostawa mebli biurowych,
Część 3 – dostawa różnych stołów,
Część 4 – dostawa mebli tapicerowanych.
4.    Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu wykonawcy. Jeden wykonawca może uzyskać zamówienie na jedną lub kilka części zamówienia.
5.    Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej, o której mowa w art. 311 Ustawy Pzp.
6.    W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie zleceń, na warunkach określonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 Ustawy.
7.    Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecania zamówień na dostawę mebli objętych Umową ramową na kwotę maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w Umowie oraz w zakresie wynikającym z Umowy i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy roszczenie powyżej wartości określnej w § 2 ust. 2 Umowy, z zastrzeżeniem § 12 Umowy.

Grupa asortymentowa:
Postępowanie testowe:Nie
Typ postępowania:Otwarte
Rodzaj postępowania:Publiczne (PZP)
Tryb udzielenia zamówienia:Podstawowy – bez negocjacji
Szyfrowanie ofert i załączników oferentów podczas etapu składania ofert:Tak
Rodzaj zamówienia:Usługa
Etapy i terminy
1
składanie ofert
1
 
2025-01-20 09:15
2025-02-07 11:00
2025-02-07 11:30
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert:Wartość
Rodzaj ceny:Cena brutto
Wymóg składania ofert:Wszystkie przedmioty postępowania
Wymagana weryfikacja ofert podpisem elektronicznym:Tak
Termin związania ofertą:30 dni
Oferta cenowa składana tylko w formie załącznika:Tak
Forma składania ofert/wniosków:Elektronicznie
Oferent widzi ilość punktów:Nie
Elektroniczne otwarcie ofert:Tak
Domyślna waluta:PLN
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jeżeli chcesz zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące cookies lub uzyskać więcej informacji o cookies, kliknij Więcej informacji. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystanie niezbędnych plików cookies, kliknij Akceptuję i przechodzę dalej. Jeśli nie akceptujesz niezbędnych plików cookies, kliknij Wychodzę z serwisu.